0

Geen producten in je winkelmand.

Veelgestelde vragen

 

Leveren jullie ook producten die niet in de shop staan?
Ja. Niet alles wat wij kunnen leveren staat in de webshop. Van vrijwel alle fabrikanten van verwarming en maritieme producten kunnen wij het totale assortiment leveren. Wanneer u graag meer informatie of een prijsopgaaf wilt hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Wat is de levertijd?
De levertijd verschilt per product. In de shop staat per artikel een indicatie van de levertijd. Wanneer deze levertijd niet gehaald kan worden zullen wij contact met u opnemen en zoeken naar een passende oplossing.

Verzenden jullie ook onder rembours?
Nee. De kosten voor verzending onder rembours zijn erg hoog en dat zou zich weer vertalen in hogere prijzen voor onze producten. U hebt de keuze om vooraf te betalen of met iDeal. Veilige betaalmethoden met lage kosten. In overleg is het mogelijk om op afspraak goederen af te halen en dan hebt u de mogelijkheid om te pinnen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja. U kunt uw bestelling op afspraak af komen halen. U kunt bij ons pinnen. U kunt contant afrekenen of het orderbedrag vooraf overmaken.

Hoe werkt iDeal
iDeal is de methode voor online betalen op internet. Vanuit uw eigen omgeving voor internet-bankieren kunt u betalen. Wanneer de betaling gedaan is kunnen wij direct uw bestelling leveren. Meer informatie is te vinden op www.ideal.nl.

Hoe is de garantie geregeld?
Alle producten die wij verkopen kopen wij in bij de officiele impoteurs, fabrikanten of groothandels. Wij hanteren de garantiebepalingen van onze producenten/leverancier. Dit houdt in dat de garantie minimaal 1 jaar bedraagt en voor een aantal producten zelfs nog langer.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Zendingen tot 30 kg worden verzonden met PostNL pakketservice. Wanneer u niet thuis bent wanneer uw bestelling afgeleverd wordt wordt de zending nogmaals aangeboden. Wanneer u de tweede keer niet thuis bent kunt u uw zending afhalen op een afhaalpunt.
Voor zwaardere zendingen die niet door PostNL kunnen worden bezorgd schakelen wij een transporteur in.

Kunnen goederen worden geretourneerd/geruild?
Binnen 30 dagen na aankoop kunnen goederen zonder opgaaf van redenen worden geretourneerd. Voor de retourzending kunt u bij de klantenservice een retourlabel aanvragen. Speciaal bestelde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Voor het retourneren dient u ten alle tijde vooraf contact op te nemen.

Leveren jullie ook naar het buitenland?
Ook klanten uit andere landen kunnen bij ons terecht. Voor zendingen buiten Nederland gelden wel andere verzendtarieven. We informeren u graag over de mogelijkheden.

Ik heb een andere vraag of wil iets weten
U kunt ons bereiken via email: info@buurs.nl of telefonisch: 085-8769815
Onze voorkeur gaat uit naar vragen per email en wij streven er naar om email binnen een uur te beantwoorden.

Vragen over producten?

Bel ons voor persoonlijke service & professioneel advies.

085-8769815

Klanten over Buurs.nl

Klanten beoordelen Buurs.nl met een 8.6 (728 beoordelingen).